diumenge, 2 de novembre del 2014

La Xarxa (St. Feliu de Guíxols, -35m)

Dia de canvi d'aires: deixem la zona d'estudi per fer una visita a St. Feliu de Guíxols. Senzillament una immersió de relax, però ens ha agradat tant que la volem compartir amb vosaltres!

Anem al punt que anomenen La Xarxa, zona de roques i petits canons amb una profunditat màxima de 35m.

Només ficar el cap sota l'aigua, aquest núvol de peix petit ens dóna la benvinguda

Entre els passadissos que fan les roques trobem aquesta rajada ondulada o clavellada (Raja undulata)

I encara va tenir la paciència que li féssim una foto de cos sencer.

Trams de paret estan densament colonitzat per l'anemone groc incrustant (Parazoanthus axinellae). I enmig de tot això aquesta llagosta (Palinurus elephas). 

Nosaltres com sempre buscant alguna gorgònia. Aquí una de blanca (Eunicella singularis)

O aquesta altra que no trobem a més profunditat, la Leptogorgia sarmentosa

Els que estigueu acostumats a les nostres fotos trobareu curiós que aquestes forcadelles (Anthias anthias) nedin de manera tan vertical, i no parquè hàgim girat la càmara, sinó perquè  som davant d'una paret! Si en teniu cap dubte fixeu-vos que n'hi ha un que mira a l'objectiu.

Aquesta morena (Muraena helena) fa tots els possibles per semblar ben ferotge. Els seus colors groc i marró es mimetitzen amb l'entorn.

Qui encara fa més esforços per passar desaparçebut és aquest cap tinyós (Scorpaena notata).

I pels amants de les cosetes ben petites aquí teniu aquest llimac de mar (Flavellina affinis). I dalt a l'esquerra hi ha la seva posta d'ous.

Des d'aquí el nostre agraiment al centre de submarinisme Sublimits de S'Agaró (St. Feliu de Guíxols), per fer-nos disfrutar d'un matí tan especial.

Salut!

1 comentari:

  1. Merci a vosaltres per la vostra visita a sigut un plaer tenir-vos entre nosaltres. Ah! i merci tambè per la fantástica crónica. Una gran abraçada!!! www.sublimits.com

    ResponElimina