dissabte, 17 de setembre del 2011

Una nova praderia!

Avui torna a tocar fer pràctiques de navegació! Ens enfilem cap a la banda de Tossa de Mar i agraïm la sort que tenim per les condicions de la mar: planíssima!!!

Aigua tèrbola i dia de molta natació. Comencem trobant unes roques petitones que no semblen gran què. Sí boniques, però 0 gorgònies vermelles. Les anem seguint i ens porten a unes altres de més grosses que fan tot de coves. Encara 0 grogònies però el núvol de tres cues (aquests peixos roses) és espectacular. I quan ja estem per marxar aleshores apareixen 2 gorgònies disperses com a centinelles d'un castell plè de grogònies!!!! De moment no entenem com és que a les roques precedents no n'hi havia cap i ara ens trobem amb aquesta que en té per donar i per vendre i de ben grosses!
Malauradament s'ha fet tard així que tocarà revisar el registre del sónar, interpretar per on hem passat i apuntar millor per caure directament sobre aquesta nova praderia de gorgònies!

Peixos roses anomenats forcadelles (Anthias anthias)

Vistes del "castell" de gorgònies vermelles (Paramuricea clavata). Hi haurem de tornar, oi?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada